Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
06.06.1997
Místo:
Bohumín
Zajímavým lakem se už v 90. letech chlubilo "eso" 363.087-8. Jak je vidět i na snímku autora, lokomotiva měla monobloková kola.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
17.06.2000
Místo:
Kojetín
Autor:
Petr Kvapil
Datum:
06.09.2000
Místo:
Česká Třebová
Vzhledově nezaměnitelná lokomotiva 363.087-8 je na snímku zvěčněna v České Třebové. Tato lokomotiva měla narozdíl od ostatních kola s plnými disky s malými kruhovými dírami. Disky navíc byly v jednom podvozku vyrobeny litím a ve druhém válcováním. Tuto zvláštnost měl stroj z výroby za účelem odzkoušení vhodnější technologie výroby kol. V rámci opravy lokomotivy provedené v Přerově na počátku roku 2004 však byla její kola s plnými disky nahrazena běžnými hvězdicovými koly. Tyto i jiné úpravy zmiňují kolegové na stránkách www.prototypy.cz .
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
14.07.2009
Místo:
Nová Ves u Kolína
Tandem lokomotiv s "esem" 363.087-8 v čele a 362.118-2 jako vlaková s rychlíkem R 682 (Brno hl.n. - Praha hl.n.) Snímek vznikl nedaleko zastávky Nová Ves u Kolína.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.09.2009
Místo:
Přerov
Pod přerovským stavědlem 2 stálo "eso" 363.087-8. Dnes je vše změněno, po stavědle není ani památky, v místě vyfocení jsou peróny a "eso" je znajbrtizováno, zrychleno a označeno jako 362.087-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací