363 087-8


Tato galerie byla zobrazena: 3120×.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 06.06.1997
Místo: Bohumín

Zajímavým lakem se už v 90. letech chlubilo "eso" 363.087-8. Jak je vidět i na snímku autora, lokomotiva měla monobloková kola.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 17.06.2000
Místo: Kojetín

Lokomotiva 363.087-8, známá nejen svým odlišným nátěrem, ale především použitím monoblokových kol, autor zachytil při odchodu rychlíku ze stanice Kojetín. Na sousední výtažné koleji stojí "čmelák" 771.147-6 od Mn vlaku, nasazený pro nadměrnou zátěž namísto obvyklé "žehličky" řady 111.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 06.09.2000
Místo: Česká Třebová

Vzhledově nezaměnitelná lokomotiva 363.087-8 je na snímku zvěčněna v České Třebové. Tato lokomotiva měla narozdíl od ostatních kola s plnými disky s malými kruhovými dírami. Disky navíc byly v jednom podvozku vyrobeny litím a ve druhém válcováním. Tuto zvláštnost měl stroj z výroby za účelem odzkoušení vhodnější technologie výroby kol. V rámci opravy lokomotivy provedené v Přerově na počátku roku 2004 však byla její kola s plnými disky nahrazena běžnými hvězdicovými koly. Tyto i jiné úpravy zmiňují kolegové na stránkách www.prototypy.cz .

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 14.07.2009
Místo: Nová Ves u Kolína

Tandem lokomotiv s "esem" 363.087-8 v čele a 362.118-2 jako vlaková s rychlíkem R 682 (Brno hl.n. - Praha hl.n.) Snímek vznikl nedaleko zastávky Nová Ves u Kolína.

Autor: Aleš Krška
Datum: 23.09.2009
Místo: Přerov

Pod přerovským stavědlem 2 stálo "eso" 363.087-8. Dnes je vše změněno, po stavědle není ani památky, v místě vyfocení jsou peróny a "eso" je znajbrtizováno, zrychleno a označeno jako 362.087-9.

Autor: Petr Zgut
Datum: 29.04.2010
Místo: Nemilany

U Nemilan nedaleko Olomouce se představila v čele vlaku R 900 zajímavě nalakovaná a nezaměnitelná lokomotiva 363.087-8.