Brněnský "plecháč" 242.260-8 byl po opravě v přerovském DPOV tažen "hektorem" 721.555-1 na zkušební jízdu do Nedakonic, odkud se elektrická lokomotiva vydala vlastní silou do Břeclavi a zpět.
Brněnský "plecháč" 242.260-8 byl po opravě v přerovském DPOV tažen "hektorem" 721.555-1 na zkušební jízdu do Nedakonic, odkud se elektrická lokomotiva vydala vlastní silou do Břeclavi a zpět.
Je to velká škoda. Rád jsem na nich jezdil, prostě plecháč ,byl plecháč. Mě to připadá ,že tam navrchu jsou lidé, kteří o dráze vědí jen to ,že jezdí po kolejích. Panteři ,by museli být opravdu PANTEŘI. Vím o čem mluvím. Taky škodovka by musela bý ŠKODOVKOU.
Asi se nepočítá s jejím delším provozem. Dílenské opravy řady 242 se blíží aspoň u ČD k závěru a tolik lokomotiv už do dílen přistaveno nebude. Například za Plzeň už nebylo do dílen přistaveno nic, naopak se několik strojů odstavilo na vyřazení. Pokud začnou chodit slibované "Pantery" tak začne tato řada pozvolna mizet.
To je zázrak, že nezmodrala.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Svatá pravda o lidech navrchu.Dokud bude vedení politické a ne odborné,tak se to nezlepší.