Dalším ze strojů zachyceným továrním fotografem byla lokomotiva 477.048 - zkušební jízda byla provedena na benešovské trati na začátku června 1955. Technicko-bezpečnostní jízdu prodělala na trati z Kolína do Chocně a zpět 16. června 1955 a od 16. 6. 1955 předána do služeb depa Praha-Střed. V květnu 1960 byly lokomotivy předány do depa Praha-Vršovice, neboť parní provoz na bývalé Masaryčce končil. Ve Vršovicích "osmačtyřicítka" sloužila do svého předání do Kralup nad Vltavou 10. října 1967, kdy těsně před tím prodělala opravu Lg s výměnou topeniště. Ve službě setrvala až do října 1972, kdy byla odstavena z provozu a dál již v záloze dráhy chátrala až do svého kotlového propadnutí koncem června 1973. 10. 8. 1973 byla lokomotiva zrušena a v dubnu 1974 sešrotována.