Na mosteckém nákladním nádraží čekala na další práci ústecká "uhelka" 122.055-7. Zajímavostí lokomotivy bylo netradiční umístění houkaček.
Na mosteckém nákladním nádraží čekala na další práci ústecká "uhelka" 122.055-7. Zajímavostí lokomotivy bylo netradiční umístění houkaček.
Mnohočlen byl spíš při nějaké dílenské opravě zaslepen, protože se v Ústí nevyužíval. A 2055 nebyla jediná bez zásuvek.
A houkačky byly v jistou dobu vytažené u více lokomotiv, ale pokaždé se vždy vrátily zpět pod povrch karoserie.
Lokomotiva,asi nemá původní čelo.Chybí zásuvky mnohočleného řízení.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
"Trumpety" šly spíš na střechu, nežli pod povrch kastle... :-) Aspoň si teda (dejme tomu v posledních 20 letech) nevybavuju 122, která by je neměla na střeše, snad jen 38 a 52. I když původní umístění bylo pod "kapličkou", to jo. Ještě 05, 06 a 07 měly trumpety krátkodobě vytažené takhle nezvykle pod oknem.