Z důvodu poruchy plánované lokomotivy, byla mimořádně nasazena 181.015-9 do čela osobního vlaku. Zelená patra jsou dnes minulostí, stejně jako šestikolák na snímku autora. Zvěčněn byl v dubnu roku 2001 v Ostravě Hrušově.
Z důvodu poruchy plánované lokomotivy, byla mimořádně nasazena 181.015-9 do čela osobního vlaku. Zelená patra jsou dnes minulostí, stejně jako šestikolák na snímku autora. Zvěčněn byl v dubnu roku 2001 v Ostravě Hrušově.
To už snad tehdy byla rarita i ty patra na pravidelném vlaku....
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2025
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 18. 4. 2025
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
14.12.2002 byl posledním dnem, kdy se pravidelně turnusově "patra" obejvila na pravidelném osobním vlaku.