Cement z Turně nad Bodvou do České Kubice vezly 28.8.2001 stroje 753.099 + 753.060, zachycené u Domažlic. Devadesátdevítka byla kvůli vážné závadě na motoru natrvalo odstavena o pár měsíců později.
Cement z Turně nad Bodvou do České Kubice vezly 28.8.2001 stroje 753.099 + 753.060, zachycené u Domažlic. Devadesátdevítka byla kvůli vážné závadě na motoru natrvalo odstavena o pár měsíců později.
Co se v Německu vlastně stavělo, že se tam pravidelně vozil cement z Turně? Údajně se to vozilo až do Mnichova. Neví někdo?
Jinak perfektní záběr :-)
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
V té době byl nějak levnější česko-slovenský cement, a stále ještě dojížděla éra "vozby dráhou". Vozilo se to většinou na Kubici, kde se to překládalo do silničních silonávěsů. Podobný přepravy se realizovali například do Vejprnic, Chebu a jinam.