V Hulíně zastavil soupravový vlak v čele s "tyristorkou" 111.030-3, která obstarávala přepravu polské parní lokomotivy OL12-7 ku Břeclavi, kde se konal národní Den železnice.
V Hulíně zastavil soupravový vlak v čele s "tyristorkou" 111.030-3, která obstarávala přepravu polské parní lokomotivy OL12-7 ku Břeclavi, kde se konal národní Den železnice.
Při sunutí na hrb na vjezdovem nádraží v Č Třebové stálá rychlost,idealní.Velká spokojenost strojvedoucích i vyvěšovačů na hrbu.Osud ji přidělil k ČD.
Tyristorka 111.030-3 má automat. regulaci rychlosti pro posun i pro jízdu s vlakem.U Carga by měla větší uplatnění než u ČD.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
U Carga už uplatnění řady 111 také není velké. Několik záloh na Moravě ( některé dokonce jen jako záloha za nedostatkové 742 ), a několik mašin nasazovaných pod Ústí nad Labem. Ani nevím, zda je jich provozních dohromady více než 10.