V ostravském depu byl odstaven "čmelák" 771.110-4, který byl poškozen při střetu s kamionem na přejezdu v areálu vlečky Biocel Paskov.
V ostravském depu byl odstaven "čmelák" 771.110-4, který byl poškozen při střetu s kamionem na přejezdu v areálu vlečky Biocel Paskov.
Pardon, myslel jsem 771.110-4 samozřejmě.
Marek: Jste si jistý tím, že je 770.110-4 v provozu? Po nehodě v Třinci měl poškozený podvozek a pouze stál odstavený v prostorech SOKV.
110 je normálně v provozu
https://ctrlv.cz/iVec
Tak 099 tedy do provozu pujde, ale co 110?
.099 byl měsíc zpět oživen a bude opět jezdit
Ono se využije tak nějak všechno. Něco do Bert, něco do Brejlí atd... ale doufám, že se jejich motory přesunou do 751.316 a ješte do jedný, teď si nevzpomenu na číslo.
K čemu pak oba na náhradní díly... na Berty, nebo se dají použít ještě na jiné stroje?
To je. :/ Poslední provozuschopný Čmelák u ČDC je 771.182, který má korporát a LEDky.
To je škoda
x: Nevíte, jak je na tom 099 ?
Ten už je mimochodem taky jen na náhradní díly.
Právě jsem obdržel tu nejsmutnější zprávu, co mohla být. Tento čmelák se už na koleje nepodívá a bude sloužit jen na náhradní díly.
Nevíte, jak je na tom .099?
Pavel Z. :
16.3.2021 měl čmelák v Třinci nehodu a kdo ví, jak na tom bude s poškozením po vykolejení a zda do ní bude chtít ještě ČDC investovat.
Je opraven a vesele jezdí.Dokonce dostane GSM-R.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 24. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
771.110 prave není v provozu.
Proto jsem se na něho ptal, jestli je možné zprovoznění nebo spis na díly...