Autor:
David Prause
Datum:
28.06.1993
Místo:
Olomouc hl.n.
"Krokouš" 851.014-1 před odjezdem ve směru na Velkou Bystřici v Olomouci hl.n.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
16.07.2003
Místo:
Olomouc hl.n.
"Krokodýl" 851.014-1 byl zastižen v Olomouci hl.n.
Autor:
Tomáš Hegar, sbírka: Aleš Krška
Datum:
29.10.2005
Místo:
Lipová Lázně
Do stanice Lipová Lázně přijíždí od Jeseníku olomoucká "hydrokurva" 851.014-1, toho času po vykonané opravě v PARSu Šumperk a záříčí v novém laku.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
21.04.2006
Místo:
Dětřichov nad Bystřicí
Ve stanici Dětřichov nad Bystřicí se chystal k odjezdu krokodýl 851.014-1 jako vlak MOs 3508.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
09.01.2010
Místo:
Depo Olomouc
Motorový vůz 851.014-1 odstavený v olomouckém depau, zachytil autor hned z kraje roku 2010.
Autor:
Tomáš Hubálek
Datum:
20.10.2014
Místo:
ŽZO Cerhenice
Ve druhé polovině roku 2014 stavbu vozu 165.002 pracovníci DPOV, PSO Nymburk, dokončili. Dne 20. října se na okruhu Zkušebního centra VUZ Velim uskutečnila zkušební jízda, při níž se mimo jiné zkoumaly rušivé vlivy, tři dny nato technicko-bezpečnostní zkouška. Předpokládaný roční nájezd vozidla ERTMS je do 10 tisíc km. Z bývalých motorových vozů řady 851 ČD vznikly v nedávné době i další měřicí vozy, např. v letech 2012–13 vůz pro fotogrammetrii a skenování trati FST 4 (DPOV PSO Nymburk pro TÚDC) nebo vůz ERTMS společnosti AŽD Praha. Zkušebními jízdami na ZZO ve Velimi byl takříkajíc završen zrod dalšího zkušebního vozidla pro ERTMS pro Technickou ústřednu dopravní cesty SŽDC. Speciální hnací vozidlo vzniklo v DPOV, Provozním středisku oprav Nymburk, přestavbou z původního motorového vozu 851.014-1 vyrobeného v roce 1969. Nese označení 99 54 9165 002-5 nebo také zkráceně 165.002-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací