Lokomotivní čety Antonín Čáp/Spáčil, Košař a František Navrátil/Očenášek, Kaláb od 15. května 1933 osedlali zbrusu nový stroj třetí série řady 387.0 (Škoda 10Lo 3) - 387.014. TPZ vykonala 18. 11. 1932 a byla již dodána s kouřovými deflektory a lesklým černým nátěrem. Nasazena byla v turnusu se stroji inv. čísel 08, 09, 11, 12, 13, 15, 16 a 17. Turnus byl vypracován na devět dní a obsahoval vozbu vlaků do Prahy a Bohumína: 2/3/159/147 - 6/5 - 4 - 1/2 - 6 - 7/10/160 - 3 - 8/5, přičemž v poslední devátý den probíhalo vymývání. Po odevzdání vlaků R 159 a R 160 došlo k úpravě turnusu na osm dní. V jízdním řádu 1937/1938 turnus sestával z vlaků 5/6 - 4/1 - 3/8/5 - 6/7/4 - 1/2. Na stroji 387.014, stále patřící do pražského turnusu, jezdily čety František Pospíšil/Bartl, Ježák a stále Antonín Čáp/Spáčil, Tala.
Válku "čtrnáctka" přežila ve výtopně Přerov a opustila ji až 18. 4. 1953, kdy odešla do Horních Heršpic. K 1. 10. 1964 byla po reorganizaci vykazována v depu Brno-dolní. Od 26. června do 5. září 1967 byla opět v Přerově na výpomoc. Zrušena byla v Brně na dolním n. 6. října 1969, a to společně s tendrem 923.007. Na konci října 1969 byla prodána ŽPSV Uherský Ostroh k vytápěcím účelům. Tam taky končí příběh "čtrnáctky" - hvězdy z jedné z nejznámějších továrních fotografií továrního typu 10Lo.