Udržovaný stroj 181.055-5 zachycený v Ústí nad Labem západě. I tato lokomotiva sloužila jeden rok pod tehdejším DKV Ústí nad Labem, odkud v březnu 2004 odešla do České Třebové.
Udržovaný stroj 181.055-5 zachycený v Ústí nad Labem západě. I tato lokomotiva sloužila jeden rok pod tehdejším DKV Ústí nad Labem, odkud v březnu 2004 odešla do České Třebové.
Pánové , nevím, jestli 055 jezdil na ranžíru. Nejvíce se tam vyskytoval 050 a 054. Zde jsem jezdil zácvik s legendárním chomutovským a mosteckým fírou "Fíkem" a mám na ten čas jen super vzpomínky.
Podle informace od pamětníka, se 181.055 na tomto výkonu objevila krátce také. Pokud to bylo jako záskok za 181.050, těžko říct. Ostatně psalo se o tom i ve vzpomínkách v Železničáři, ovšem tam byl výčet lokomotiv pro výkon Uz9 zcela chybně. Pak je tu poznámka, že 181.055 patřila do Ústí od 15. března 2003 do 16. března 2004, kdy odešla zase do ČT.
Nechci plácat (poznámky mám bůhvíkde), ale mám pocit, že krátká epizoda provozu šestikol v Ústí (2003-2004) byla už v době, když byl provoz ranžíru UL západ zastaven. Takže se žádný z těch cca 8 nových "přistěhovalců" z Ostravy a Třebové na ranžír už nedostal a jezdili jen traťové výkony. Což je případ zde vyobrazené 55ky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Láďo dík za pěknou vzpomínku! Popisek jsem pro jistotu upravil na univerzální, že patřila rok depu v Ústí. Pokud se podaří zjistit, kdy byl zrušen výkon Uz9 a tím ukončen provoz ranžíru na západě, můžeme to tam doplnit zpátky. Jeden kolega by měl mít i snímek, pokud mě paměť neklame, říkal, že tam 055 byla nasazena pouze jednou.