Na konci února 1948 byla dokončena lokomotiva 475.125. Jednalo se o klasický stroj, ale v historii české konstrukce jeden jediný, který měl místo kouřových deflektorů plechy pouze u komína a byl jimi vytvářen kanál pro odvod kouřových plynů. Úpravy vznikaly v době, kdy už některé stroje 498.0 a 477.0 zahájily různé zkoušky s upravenými deflektory pro značné strhávání kouřových plynů na stanoviště lokomotivní čety. I z tohoto důvodu se u lokomotiv řady 475.1 pracovalo se čtyřmi typy kouřových deflektorů. Ostatně, u 475.105 chyběly deflektory úplně.
Po úředním vyzkoušení byla 475.125 předána do depa Přerov, kde jezdila až do konce září 1955. Následoval přesun do Nových Zámků. A nakonec putovala do Brna, kde byla zrušena 16. 3. 1978. Likvidace proběhla ještě v roce 1978 v Kovošrotu Modřice.