Na začátku listopadu 1946 byly ve dvou dnech do depa Olomouc předány tři nové stroje 534.0406 až 408. První z této trojce podstoupil TPZ dne 12. 10. 1946. Sama zkouška a zajíždění lokomotivy proběhlo, jako u všech strojů z lokomotivky Škoda, v depu Plzeň, kde je lokomotiva evidována od stejného dne. 1. listopadu 1946 byla lokomotiva s tendrem 935.0111 předána do již výše uvedeného Olomouce. V roce 1954 došlo k předání lokomotivy do depa Bohumín. 25. května 1956 lokomotiva opustila Moravu a přes depa Hradec Králové, Liberec (Turnov) a Trutnov (Meziměstí) naposledy přešla do depa Hradec Králové, kde 4. 8. 1977 propadla. 26. září 1977 došlo ke zrušení lokomotivy a v prosinci téhož roku byla předána k likvidaci do Kovošrotu Gáň.