V 60. a 70. letech se malá strojová stanice v Lipové stala rájem pro "Kremáky", kteří se denně zapojovaly do vozby nákladních vlaků po okolí. Při stoupání přes Ramzovou čety z těchto lokomotiv dostávaly vše co mohly a "Kremáci" si, podle vzpomínek, stály na výbornou. Nebylo tedy divu, že právě v depu Šumperk, kde probíhala většina oprav místních "Kremáků", byla v tomto období největší spotřeba popelníků pro řadu 534.03. Mezi šumperské lokomotivy 534.03 patřila i na točnu najíždějící 534.0340. Po vyrobení ve Škodě Plzeň byla přidělena do depa Plzeň, kde 20. 7. 1946 vykonala Technicko-bezpečnostní zkoušku. Než dorazila do depa Olomouc a pobočného depa Šumperk, vystřídala působiště v Chomutově, Zdicích, Havlíčkově Brodě, Hradci Králové, Kolíně, Praze-Vršovicích, Brně a Bohumíně. Do Olomouce náležela od 18. 5. 1967 a v provozu vydržela až do svého zrušení v Šumperku 18. 3. 1975. Poslední výkon vykonala v říjnu 1974 a 7. května 1975 byla předána do Kovošrotu v Polance nad Odrou.