Historie tří prototypů řady 464.001 - 03 byla dosti podobná, zejména ze začátku jejich provozu. Na méně kvalitním, avšak historicky velmi cenném snímku, byla zachycena lokomotiva 464.002. V roce 1935 náležela do depa Chomutov, kam byly přiděleny nejen tři prototypy řady 464.0, ale i další 464.004 - 17, 19, 23, 27 a 29 v rozmezí let 1933 až 1936. I v roce 1937 byly přidělovány chomutovskému depu další stroje řady 464.0, které je pak vystavovalo na většinu svého rychlíkového a osobního provozu. Vídat je bylo možno nejen na tratích do Prahy, ale i Žatce, Chebu a dalších. V období let 1935 - 1936 byla do Chomutova přidělena lokomotiva 475.001, která výkony "ušatých" doplňovala. Ještě před druhou světovou válkou první šestice „ušatých“ opustila Chomutov a jejich novým depem se opět stala výtopna Praha – Masarykovo.