"Malý hektor" 720.098-3 přivezl na opravu do firmy PARS DMN s.r.o. elektrickou lokomotivu 181.035-7, která tou dobou náležela do stavu depa v České Třebové.
"Malý hektor" 720.098-3 přivezl na opravu do firmy PARS DMN s.r.o. elektrickou lokomotivu 181.035-7, která tou dobou náležela do stavu depa v České Třebové.
U té 181.035 zatím nemám důkaz, ale 181.041 jezdila ještě i 13.8.1998, takže i po pořízení snímku v PARSu. Dodám ji později na stránky při nějaké aktualizaci.
Zvláštní, tuhle mašinu jsem viděl v roce 2000 odstavenou v Třebové na kolejích, odkud nebývá návratu. A vypadala přesně takhle. Totéž platí i pro 181.041, kterou pan Soukup ve stejné době taky zachytil v Šumperku. Nezrušily náhodou ČD v poslední chvíli zakázku na opravu těchhle dvou mašin?
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Já zas mám ve svém archivním zápisníčku zaznamenanou zelenožlutou 181.035 o den dřív (12.8.98) v čele Pn mezi Týncem a Zábořím a 41ku (také zelenožlutou) odpočívající na severním zhlaví v Třebové. :-)
Takže to vypadá, že tyhle dvě mašiny v Parsu prošly buď opravou bez laku anebo vůbec žádnou. Přitom se šestikoláky opravovaly resp. aspoň vyvazovaly i po roce 2000 - minimálně v nymburské žosce a v olomouckém depu.