Autor:
Jan Novotný
Datum:
00.04.1985
Místo:
Valašské Meziříčí
Olomoucký "šestikolák" E669.2012 projížděl s průběžným nákladním vlakem stanicí ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.10.1985
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Ve Lhotce nad Bečvou vyčkávala na další nasazení v nákladní dopravě lokomotiva E669.2012. Ve zdejší stanici docházelo k častým přepřahům nákladním vlaků z Čech na Slovensko a opačně, zároveň nezanedbatelným zdrojem vozby byla místní vlečka Urxových závodů.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
09.08.1989
Místo:
Lúky pod Makytou
Ve stanici Lúky pod Makytou zastavila v čele "wapek" lokomotiva E669.2012, náležící do stavu LD Olomouc, ale často obsazována strojvedoucími z Valašského Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.03.1994
Místo:
Valašské Meziříčí
Na střídání lokomotivních čet u depa ve Valašském Meziříčí vyčkával "šestikolák" 182.012-5, který na začátku roku 1994 obdržel velmi slušivý lak.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.07.1994
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Ve Lhotce nad Bečvou byla v čele uhelného vlaku vyfocena olomoucká lokomotiva 182.012-5, která za sebou měla od vyrobení již 31 let těžké služby v nákladní dopravě.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
29.08.1994
Místo:
Olomouc hl.n.
V netradiční roli postrkové lokomotivy osobního vlaku byl v Olomouci zvěčněn domácí "šestikolák" 182.012-5.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
03.09.1994
Místo:
Zábřeh na Moravě
Šestikolák 182.012-5 se "směskou" ve stanici Zábřeh na Moravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.01.1995
Místo:
Valašské Meziříčí
Za mrazivé lednové noci na začátku roku 1995 byl pořízen noční snímek lokomotiv 182.012-5 a 750.240-4 ve Valašském Meziříčí.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
19.11.2000
Místo:
Brno dolní n.
V podvečer 19. listopadu 2000 zavítala, pod střídavou pavučinu brněnského dolního nádraží, netradiční zásilka. Jednalo se o sedm lokomotiv řady 182 s určením pro nedaleký kovošrot. Na snímku vyčkávají stroje 182.012-5, 182.079-4, 182.066-1, 182.059-6, 182.018-2, 182.033-1 a 182.112-3 na svoji úplně poslední cestu, která bude mířit na předávkové kolejiště firmy SD Brno a následně pod hořáky autogenu.