Nelze zapnout hlavní vypínač
1. kontrola jističe 400, tlaku vzduchu v jímce pro sběrač a HV
2. blokovací spínač 423, stopovací tlačítka 402+401 a tlačítka zapnutí HV 403+406
3. pomocné doteky HV 1-21 skříň ochran - přítomnost +48V a vybavené ochrany
4. doteky kontroléru - musí být v "0"
5. prohlédnout všechny venkovní dveře do strojovny a jejich konc. doteky
Porucha trakčního motoru
1. při poruše některého trakčního motoru je nutné odpojení příslušné dvojice TM v podvozku, tzn. že se v přístrojové skříni ručně přestaví směrový přepínač 047 do polohy porucha motorů "PM"
2. jiné režimy jízdy než normální jízda nejsou možné, při omezeném výkonu lze pokračovat v jízdě na jednu skupinu
Porucha trakčního usměrňovače
1. závada se může objevit v tyristorovém regulátoru, nebo v diodové části, ve skříni přepojovače jízd. režimů je nutno odpojit přepojovače do polohy PU
2. pokud se projeví závada na jednofázovém můstku, je nutné odpojovačem 010 nebo 011 odpojit a vyřadit můstek propojených svorek +p1 nebo -q1 a svorky +/- na usměrňovači 020.
3. omezená jízda v režimu "NORMÁLNÍ JÍZDA" je možná, jiné režimy jízdy nelze použít
Po najetí do výkonu vypíná HV a svítí kontrolka porucha ventilátorů
1. pravděpodobně se nepřestavil některý z doteků větrných relé 362+363.
2. prohlédnout stav větrných relé a pojistek ventilátorů 205+206 (100A)
3. vyzkoušet ventilátory ruční polohou, kontrolujeme jistič 354!
® zpracoval Josef Kulaviak
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací