Valašský "brejlovec" 750.289-1 stál mnoho let odstaven v areálu DPOV Nymburk, kde byl rozebírán na náhradní díly a následně i sešrotován. Většina jeho dílů ( zejména spalovací motor ) posloužila na zprovoznění brněnského "brejlovce" 754.022-2.
Valašský "brejlovec" 750.289-1 stál mnoho let odstaven v areálu DPOV Nymburk, kde byl rozebírán na náhradní díly a následně i sešrotován. Většina jeho dílů ( zejména spalovací motor ) posloužila na zprovoznění brněnského "brejlovce" 754.022-2.
Já mám také napsané SM z 750.289 do 754.022. 754.025 měla dostat SM z 750.119, která se v Nymburce nacházela před přístavbou do CZ loka na reko, ne?
Já měl za to, že motor posloužil právě "bumerangu" 022, jak se všude psalo. A i kvůli tomu byla z ValMezu přesunuta do stavu DKV Brno. V té době ještě 025 jezdila, když 022 už ležela, nebo tomu tak nebylo? ;-)
Řekl bych spíš 754.025.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Asi tu debatu kluci smažte. O 754.022 v Nymburce jsem nevěděl ...
Omlouvám se vnesení pochyb. :-)