Olomoucká 464.061 je zachycena na snímku ve stanici Ramzová. Tato lokomotiva byla jednou ze "škodováckých" této řady, která byla vyrobena ve v Plzni. Spadá do série 22 kusů z roku 1939. II. světová válka pak bohužel výrobu těchto spolehlivých strojů zastavila. Po válce v roce 1945 přešly všechny lokomotivy zpět do vlastnictví ČSD a rozběhly se jejich rekonstrukce. V rámci nich pak docházelo k výměně měděných topenišť za ocelové, byly osazeny veľkotrubnaté přehřívače páry (na lokomotivy, které je ještě neměly) a zavedeno jednotné uspořádání trubek parního kotle: 120 žárnic a 26 kouřových trubek. Celková výhřevná plocha kotle byla po úpravě 194 m2, plocha přehřívače 62,1 m2. Od roku 1962 byla pak montována plochá dyšna Giesl a pneumatický odkalovač.