Do Hulína přijíždí nákladní vlak Pn 67203 ( Cheb-Břeclav ), který byl veden ústeckým "esem" 363.075-3, řízen zkušeným strojvedoucím Jakubem Glozou z PP Břeclav a měl úctyhodnou zátěž 40 vozů, vážících 1900 tun.
Do Hulína přijíždí nákladní vlak Pn 67203 ( Cheb-Břeclav ), který byl veden ústeckým "esem" 363.075-3, řízen zkušeným strojvedoucím Jakubem Glozou z PP Břeclav a měl úctyhodnou zátěž 40 vozů, vážících 1900 tun.
Ten, kdo nevezl vlak přes 3000 tun, náklad nikdy nevez. A ještě po rovině. Já to vyrval sám za deště do České Třebové s ET 41. :-)
Pro rok2016 je zátěž úctihodná,ale okolo roku 2000 jezdilo zPolska přes Ustí n/Orlicí a Břeclav, dřevo vážící 2200 až 2400 tun dle bržděnky,ale podle chodu vlaku byla skutečnost asi jiná.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Dyť na tom nezáleží, kdo kolik toho vytáh, nebo vyrval sám....I strojvedoucí na 810 je strojvedoucí a kolega. Takovýhle kecy typu, nemělo to 3000 t, víš prd, co je náklad, nebo nevezl jsi rychlík o dvaceti vozech, nevíš co je to rychlík, dyť o tom to vůbec není. Možná to tak pan Maršál nemyslel, ale i tak, i kdyby vezl malej uhláček, má zodpovědnost za vedení vlaku stejnou jako ten, kdo vytáhne sám přes normu a za deště....