Do Břeclavi přijíždí s vlakem EC "Polonia" přerovské "eso" 363.008-4, dojde k jeho odvěšení od vlaku, zapřáhne se rakouský stroj a vlak bude dále pokračovat do Vídně.
Do Břeclavi přijíždí s vlakem EC "Polonia" přerovské "eso" 363.008-4, dojde k jeho odvěšení od vlaku, zapřáhne se rakouský stroj a vlak bude dále pokračovat do Vídně.
Nojo, původní odjezdové upozorňovadlo, alias "naskočí volnoznak = automatický rozkaz k odjezdu" (tedy bez plácačky). V roce 1992 se to zrušilo a zavedla se odjezdová upozorňovadla s opačným významem, platným dodnes ("při volnoznaku neodjížděj/neposunuj").
Co je to na tom cesťáku vlevo? Výpravka? Jsem toto nikdy neviděl.
Vzhledem k datu - 1991 (vizáž 363.008 tomu odpovídá) jde o Ex 205 "Sobieski". Polonia začala touto trasou jezdit až od 2. 6. 1996, s novým GVD 1996/1997 a ta navíc přes přes Břeclav mířila do Bratislavy a Budapešti.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Maršál - též se tomu návěstidlu neproměnnému (ale tehdy se tento pojem ještě běžně používal) přezdívalo "plechový výpravčí". Když už nastala doba, že odjezdová návěstidla byla vpravo u koleje, tedy převážilo to počet těch skupinových, tak došlo ke zřízení návěstního upozorňovadla opačného významu.
V platnost to vstoupilo k 27. 9. 1992, i s řadou dalších menších změn v D1 a D2, načež po pěti letech nastalo další kolo přezkoušení všech zaměstnanců ČSD.