Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
80.léta
Místo:
Depo Přerov
V přerovském depu jsou odstaveny mezi výkony dvě místní "esa" a v popředí je zachycena ES499.1025, která patřila mezi stroje "sedmistovkařů", kteří podle vzorů parních "stachanovců" lámali rekordy ve vozbě, ovšem často na úkor jiných.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.04.2003
Místo:
Přerov
Dne 18.4.2003 přivážela pěkná 363.025-8 ucelenku "uhláků" od Ostravy do Přerova.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
18.02.2006
Místo:
Polanka nad Odrou
Lokomotiva 363.025-8 v čele uhelného vlaku na trati nedaleko Polanky nad Odrou. Ještě v roce 2006 panoval na trati od Přerova k Ostravě levostranný provoz.
Autor:
Petr Malý
Datum:
17.08.2013
Místo:
Chotějovice
Jeden z posledních přímých nákladních expresů v relaci Brano Maloměřice - Cheb, který vidíme na snímku autora pořízeném u Chotějovic se stále drží v provozu. Jedná se o vlak NEx 52700. V jednom horkém srpnovém dni roku 2013 se ho ujala čerstvě opravená lokomotiva 363.025-8.
Autor:
David Prause
Datum:
02.07.2014
Místo:
Praha-Bubeneč
Náklon lokomotivy na zadní podvozek dává znát, že má na "háku" těžký vlak. Stroj 363.025-8 opatrně projíždí právě rekonstruovanou stanicí Praha-Bubeneč. V těchto místech o několik měsíců později vznikla nová zastávka Praha-Podbaba.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
05.05.2018
Místo:
Žabčice
Ostravská 363.025-8 s uceleným vlakem prázdných autovozů do Děvínské Nové Vsi se blíží proti správnému směru k Vranovicím v čele Pn 48323 .
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací