Ohořelý pražským "žabotlam" 452.019-3 čekal v odstavných kolejích firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk na přistavení do opravy.
Ohořelý pražským "žabotlam" 452.019-3 čekal v odstavných kolejích firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk na přistavení do opravy.
Nevím, kdy to zahoření bylo, jen si vzpomínám, jak jsem ji 27.5.2002, celkem čistou po opravě fotil, jak se tato žabička válela na boku a byla rozpáraná v Lysé nad Labem.
Vzpomněl by si někdo na datum nehody, kdy 19ka utrpěla tohle očouzení? Vím jen, že to bylo někdy na podzim 1997 na přejezdu v Uhříněvsi (ten samý, v jehož blízkosti to předloni zabalila Bartošová). Dík.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Nojo, tenkrát byla 19/20 necelý rok po dílnách (08/2001). Moc jsem nevěřil, že tu Lysou ještě rozchodí, ale kupodivu stalo se a v prosinci 2002 už byla zpátky v provozu. A jako zlatý hřeb kariéry předloni vyhořela v libeňském depu.