Autor:
Josef Mandys
Datum:
02.10.1987
Místo:
Stochov
Ve stanici Stochov strojvedoucí Josef Mandys zvěčnil chomutovský motorový vůz 830.153-3, který byl tou dobou po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
11.04.1988
Místo:
Žatec
Chomutovský "kredenc" 830.153-3 byl po nehodě v Žatci chystán na přepravu do domovského depa.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
18.04.1988
Místo:
Depo Chomutov
Poškozená M262.0153 (830.153-3) byla vyfocena v chomutovském depu. Díky špatně postavené vlakové cestě najela v Žatci na odstavené vozy, dočkala se opravy a jezdila ještě necelých 10 roků.
Autor:
Marek Štěpánek
Datum:
13.08.1995
Místo:
Hvězdoňovice
Nedaleko zastávky Hvězdoňovice na trati Okříšky - Znojmo, v malebné krajině vinné révy, projíždí osobní vlak tvořený motorovým voze 830.153-3.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
28.05.1996
Místo:
Okříšky
Po dodání řady 843 do depa v Chomutově, změnily "dunihlavy" své působiště. Jejich novým domovem se stalo jihomoravské Znojmo. Na snímku z konce května pózuje motorový vůz 830.153-3 s osobním vlakem ve stanici Okříšky.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
09.08.1998
Místo:
Havlíčkův Brod
Zrušená 830.153-3 stála poblíž depa v Havlíčkově Brodě, nečekala ji zde ovšem šrotace, ale následný přesun do Klatov, kde z ní byly ještě využívány náhradní díly k udržení provozu zbylých "dvaašedesátek".
Autor:
David Maštalíř
Datum:
02.11.2007
Místo:
Depo Plzeň
Vrak "dvaašedesátky" 830.153-3 byl v plzeňském depu naložen na plošiňáky a čekalo ho již jen rozřezání autogenem ...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací