Po vzniku ČSD přešlo k nové správě celkem 377 strojů řady 170 kkStB, které byly postupně přeznačovány na řadu 434.0 ČSD. Ne však všechny - v roce 1923 rozhodly ČSD o rekonstrukci těchto sdružených lokomotiv na dvojčité s výrobou nového výkonnějšího kotle. Zakázka na rekonstrukci prvních devíti strojů byla zadána Českomoravské továrně na stroje v Libni. V průběhu roku 1924 a 1925 bylo všech devět strojů rekonstruováno a přeznačeno na řadu 434.2. Mezi ně patřila i lokomotiva 434.207 vyfocená na staniční záloze v Žatci; původně se jednalo o stroj 170.217 kkStB, který prodělal rekonstrukci v roce 1925. „Sedmička“ byla předána do Žatce v roce 1960 z Kralup nad Vltavou. Stroj 434.207 byl s tendrem 516.0231 zrušen v Žatci 15. 8. 1978, přičemž v témže roce byl předán k likvidaci do Kovošrotu Zdice.