Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.
Z krnovské lakovny Olpas Moravia se vrátila v novém "kabátě" 750.156-2 do svého domovského depa ve Valašském Meziříčí. Vynikala svým rozdílným nátěrem, kdy část lokomotivy byla v netradiční krémové barvě.
Jaká byla fajnová doba, když člověk poznal konkrétní lokomotivu / viz. kolega Pavlica / podle jiného nátěru, pomalovaných nárazníků, pluhu, podvozků. V tom byla velká snaha fírů a lidí okolo mašin, aby tomu tak bylo. Většina srdíčkářů si blýskala lokomotivu i ve svém volnu, jezdili do dílen s požadavky při opravách jejich strojů. Proto pak byly leštěnky v elitních skupinách i mimo ní. To jsme pak poznali na dálku brejláka z Meziměstí, blesky z Plzně, berty z Jihlavy či z Šumperka.
Díky všem lidem, kteří to dělají i v dnešní přiblblé době.
Vedle stroje 750 156-2 stojí 750 240-4, kterého prozrazují nárazníky.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Moje řeč... v dnešní "najbrtí době" člověk na dálku ani nerozezná eso od peršinga, bohužel :(