"Panťák" SM488.0002/0001 odjíždí od 1. nástupiště brněnského hlavního nádraží. Snímek zachycuje plný ruch tohoto místa a dozvídáme se, že byla tou dobou náhradní autobusová doprava do Blanska.
"Panťák" SM488.0002/0001 odjíždí od 1. nástupiště brněnského hlavního nádraží. Snímek zachycuje plný ruch tohoto místa a dozvídáme se, že byla tou dobou náhradní autobusová doprava do Blanska.
Teď mě tak napadlo, tahle jednotka by měla mít v době pořízení snímku (byť to není vidět) uprostřed zařazené řídicí vozy; bylo nějak pořešené ovládání koncového vozu na dálku z předního jako u sériových jednotek? Anebo to byly vlastně jen dva nezávislé vlaky propojené mechanicky a vzduchem, každý řízený jedním strojvedoucím? Vím, že se v té době obsazovaly obě stanoviště i na sériových 560kách kvůli hlídání ochran, ale zadní vůz dostával přes kabeláž "impulzy" z předního. U prototypů to (asi) nešlo, u řídicích vozů si na kabinách nevybavuji schránky se zásuvkami...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Také nemám přesné info, ale mělo by to takhle být. Podle data fotografie nelze určit, zda jsou už řídicí vozy přestavěny na vložné, kdy měly být přidány i zásuvky.