Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.03.1997
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích byla v březnu roku 1997 vyfocena místní "zamračená" 749.134-3.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
22.04.2000
Místo:
Gmünd
Osobní vlak 18028 s lokomotivou 749.134-3 v čele překračuje státní hranici mezi Gmündem a Českými Velenicemi. V pozadí za vlakem lze rozeznat české vjezdové návěstidlo vedle rakouského trakčního stožáru.
Autor:
Petr Malý
Datum:
20.08.2003
Místo:
České Budějovice
Po příjezdu R 970 ŠUMAVA z Volar odstupuje na českobudějovickém nádraží "domácí" stroj 749.134-3.
Autor:
"Hostivice"
Datum:
14.04.2007
Místo:
Hýskov
Od poloviny roku 2001 byl legendární rychlík Bezdrev z Mostu do Českých Budějovic veden motorovými vozy řady 842. Výjimkou byl jeho provoz na jaře roku 2007, při téměř měsíc dlouhé nepřetržité výluce způsobené pracemi na racionalizaci tratě Zdice - Protivín. Zatímco v jižní části vozebního ramene byla při úvodní etapě výluky nasazena turnusová řada 842, v úseku Beroun - Most bylo možno vzpomenout na zašlou slávu Bezdrevu, kdy vlak tvořila klasická souprava vedená řadou 749. Na záběru odjíždí R 893 pod vedením stroje 749.134-3 ze stanice Hýskov.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.04.2007
Místo:
Rejkovice
V listopadu 1995 byla v ŽOS s.r.o. Česká Třebová dokončena rekonstrukce topení na českobudějovické lokomotivě 751 134 a po vykonání nové TBZ dne 24.11.1994 byla k témuž dni přečíslována na nové označení 749 134-3. Jako taková byla 20. dubna 2007 zastižena v čele rychlíku 798 u zastávky Rejkovice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací