749 100-4

Označení vozidla:

• T478.1100 ( od 1.1.1988 označena jako 751.100-9, po rekonstrukci od 1.9.1994 označena jako 749.100-4)

Rok výroby:

• 1968

Výrobní číslo:

• 7297

TBZ:

• 24. 10. 1968

Předání do provozu:

• 18. 10. 1968

Depo dodání:

• LD Plzeň

Redislokace:

• 24. 5. 1972 - LD České Budějovice

• 18. 9. 1975 - LD Zdice

• 15. 12. 1975 - LD Plzeň

• 6. 1. 1976 - LD Zdice

• 29. 5. 1976 - LD Plzeň

• 14. 1. 1977 - LD České Budějovice

Opravy/rekonstrukce:

Rekonstrukce na řadu 749 - České Budějovice - 1. 9. 1994

V roce 2001 došlo k zadření motoru a ke konci roku byl dosazen náhradní z lokomotivy 771.028-8 a rovnou s tím byla na lokomotivě udělána velká revize v Českých Budějovicích, při které jí byl rám natřen na šedo.

Nátěry:

 

Provozní nasazení:

 

Odstavení:

Dne 3. 6. 2013 na vlaku Os 8117 České Budějovice - Nové Údolí ( strojvedoucí František Machart) v žst. Polečnice dochází k vyfouknutí těsnění pod šestou hlavou, píst je poškozen od uvolněného ventilu a olej se dostává do vody. Lokomotiva ztrácí tlak oleje. Z Polečnice je odtažena lokomotivou 742.165-4 - Lv 67960 do Kájova a jako 1. násled Os 8126 z Kájova do Českých Budějovic.

Likvidace/prodej:

Zrušena 28. 4. 2015 ( č.j. 56 355/2015-O12 )

Místo likvidace:

Sešrotována ve dnech 21. - 25. 12. 2015 v depu Česká Třebová.

Poznámky:

Info - Ľubomír Podlaha.

Fotogalerie lokomotivy s označením 751.100-9