Označení vozidla:
• T478.1100 ( od 1.1.1988 označena jako 751.100-9, po rekonstrukci od 1.9.1994 označena jako 749.100-4)
Rok výroby:
• 1968
Výrobní číslo:
• 7297
TBZ:
• 24. 10. 1968
Předání do provozu:
• 18. 10. 1968
Depo dodání:
• LD Plzeň
Redislokace:
• 24. 5. 1972 - LD České Budějovice
• 18. 9. 1975 - LD Zdice
• 15. 12. 1975 - LD Plzeň
• 6. 1. 1976 - LD Zdice
• 29. 5. 1976 - LD Plzeň
• 14. 1. 1977 - LD České Budějovice
Opravy/rekonstrukce:
Rekonstrukce na řadu 749 - České Budějovice - 1. 9. 1994
V roce 2001 došlo k zadření motoru a ke konci roku byl dosazen náhradní z lokomotivy 771.028-8 a rovnou s tím byla na lokomotivě udělána velká revize v Českých Budějovicích, při které jí byl rám natřen na šedo.
Nátěry:
Provozní nasazení:
Odstavení:
Dne 3. 6. 2013 na vlaku Os 8117 České Budějovice - Nové Údolí ( strojvedoucí František Machart) v žst. Polečnice dochází k vyfouknutí těsnění pod šestou hlavou, píst je poškozen od uvolněného ventilu a olej se dostává do vody. Lokomotiva ztrácí tlak oleje. Z Polečnice je odtažena lokomotivou 742.165-4 - Lv 67960 do Kájova a jako 1. násled Os 8126 z Kájova do Českých Budějovic.
Likvidace/prodej:
Zrušena 28. 4. 2015 ( č.j. 56 355/2015-O12 )
Místo likvidace:
Sešrotována ve dnech 21. - 25. 12. 2015 v depu Česká Třebová.
Poznámky:
Info - Ľubomír Podlaha.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací