Lokomotiva 141.039-8, chvíli po opravě a novém laku, postávala v Hradci Králové, kde čekala na svůj další výkon na turnusovém rychlíku do Prahy.
Lokomotiva 141.039-8, chvíli po opravě a novém laku, postávala v Hradci Králové, kde čekala na svůj další výkon na turnusovém rychlíku do Prahy.
Kdy byly ukončeny veškeré periodický opravy, vyvazovací, hlavní opravy na lokomotivách této řady? Nebyla právě 141.039 jedna z posledních? Pokud se nepletu, bylo to nejspíš v roce 1994, ale snad někdo upřesní :-)
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Opravy vyššího stupně přestaly být na lokomotivách této řady prováděny počátkem devadesátých let. bylo to pro nadbytečnost (dodávky řady 162/163) i morální zastaralost. Jejich význam v dopravě začínal rychle klesat a tak spousta strojů nepřežila ani do druhé poloviny 90. let. některé stroje ještě prošly vyvazovací opravou a opravou laku, což by měl být případ zmíněné 141.039. Ta však dojezdila už v roce 1997 po požáru.