V RD Zvolen postávala v půlce října roku 2006 udržovaná laminátka 240.120-6 a vyčkávala na další nasazení do provozu.
V RD Zvolen postávala v půlce října roku 2006 udržovaná laminátka 240.120-6 a vyčkávala na další nasazení do provozu.
Ano, byl o tom článek v Železničáři. Pak má taky stroj neobvyklou ližinu Schunk, mají to bratia ještě na některých jiných laminátkách ?
Toto je jediný exemplář,který ma obě čela vyrobené z plechu,nebot měla jednu kabinu neopravitelně poničenou po sražce v říjnu roku 1976 a druhá kabina byla použita na opravu jiné laminátky obdobně poškozené.V té době byly náhradní kabiny z laminátu skladově vyčerpané a výrobce Vertex n. p.Hradec Králové údajně odmítal pro Škodu o.s. další spolupráci.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Pravda je, že ta "plechařina" je udělaná dokonale a není téměř poznat. Vidět jsou opravdu jen takové detaily, kterých bych si nevšiml, kdybych o unikátnosti 120ky nevěděl: chybí okap nad čelními okny, lem střechy není vpředu vůči bočnici pěkně do oblouku zakrojený a vodorovné madlo pod okny nezasahuje až do úrovně spodních okrajů oken. Což má na jízdní vlastnosti zajisté veliký vliv. :-) To v Bulharsku si s tím hlavu nedělali, kde odešel laminát, nastoupil v různém rozsahu plech, takže nakonec co mašina, to svým způsobem originál. Lamin, které tam dojezdily v Diblíkově designu, moc nebylo.