Sto-desátá vyrobená lokomotiva úspěšné řady 475.1 zahájila svou službu v depu Spišská Nová Ves, po absolvování Technicko-policejní zkoušky, třetí májový den roku 1951. Krátce vystřídala služebny Žilina, Vrútky a Zvolen než na dobro opustila území dnešního Slovenska. 3. února 1958 se stává součástí flotily depa Praha - Vršovice. S postupně se snižující potřebou lokomotiv řady 475.1 v depu Vršovice dochází i u 475.1110 k nasazování na podřadné výkony, což se znatelně velmi rychle projevilo na jejím vzhledu i technickém stavu. Pro potřebu těchto lokomotiv v depu Hradec Králové dostala novou šanci a hradecké lokomotivní čety si tuto zbídačenou lokomotivu velmi oblíbily. V brzké době se z lokomotivy opět stal reprezentativní stroj, který se později řadil k těm nejpěknějším v Hradci Králové.
Pavel Vaníček 475.1110 zachytil na odjezdu z žst. Pardubice. Až do poloviny 70. let byly lokomotivy řady 475.1, z depa Hradec Králové, nasazovány na 232 kilometrů dlouhém rameni z Havlíčkova Brodu přes Pardubice do Liberce.
Jedná se o rosickou osobní spojku, kolej vpravo je pak spojka nákladní. Loni během modernizace pardubického železničního uzlu však vlivem prací mezi stanicemi Pardubice hl. nádraží a Pardubice - Rosice nad Labem jezdili po této ,,osobní,, koleji netradičně i vlaky nákladní. Jak to bylo v 70. letech, to však netuším.