Další pohled na značně poškozenou E 669.1055 před správkárnou domovského depa. Oprava lokomotivy musela být značně náročná a nákladná do stavu provozních lokomotiv byla zařazená až v roce 1987, kdy k 1. září 1987 byla zahájena oprava.
Další pohled na značně poškozenou E 669.1055 před správkárnou domovského depa. Oprava lokomotivy musela být značně náročná a nákladná do stavu provozních lokomotiv byla zařazená až v roce 1987, kdy k 1. září 1987 byla zahájena oprava.
Ona 55 měla docela pohnutý osud a skončila nakonec špatně. Stroj, který se za ní vydává u některého z polských dopravců není 55, nýbrž 54. Ale podobné přehazování čísel u našich lokomotiv není docela nic neobvyklého.
K 55 mám poznámku, že se v první půlce 80. let střetla s E 669.1059 u odb. Babín před Nymburkem. 59 opravována nebyla, zrušili ji. Je až s podivem, jaká torza se tenkrát dařilo "oživit".
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Oprava neproběhla v Č Třebové,ale v Praze na ONJ a moc se nepovedla.Dodělávala se v Č Třebové,ale kvalita práce už se nezachránila.Například výfuky od přímočiné brzdy šli na stanoviště a podobné problémy.