Autor:
Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum:
00.00.1989
Místo:
Plzeň hl.n.
Zajímavě kosmeticky doladěná lokomotiva 363.126-4 posunuje na svůj další vlak v Plzni v hlavním nádraží naproti "POLu". Zkratka POL znamená provozní ošetření lokomotiv.
Autor:
David Prause
Datum:
16.06.1990
Místo:
Praha hl.n.
Stále ještě zánovní "eso" 363.126-4 z předposlední výrobní série je zachycené při objíždění soupravy na hlavním nádraží v Praze. Za lokomotivou jsou patrné prostory depa včetně budovy výtopny, které bylo o pár let později depo zbořeno v rámci přestavby a rozšíření kolejiště. Na jeho místě dnes stojí nová provozní budova.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
02.05.2007
Místo:
Ostrava-Svinov
Dopolední rychlík číslo 733 z Brna hl.n. do stanice Bohumín byl zvěčněn při vjezdu do stanice Ostrava Svinov. Předvedlo se na něm "eso" 363.126-4.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
11.10.2008
Místo:
Cerhovice
V současné době již zrekonstruovanýmí úsekem Hořovice-Cerhovice projížděl vlak R 758 z Prahy do Chebu. Jak místo, tak "eso" 363.126-4, táhnoucí tento vlak, jsou už jiné.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
23.02.2011
Místo:
Želénky
Čtvrtá výrobní série lokomotiv řady 363 byla ČSD přebírána ve Škodě Plzeň během první poloviny roku 1988. O celkem pětašedesát lokomotiv se podělila depa Bratislava (č.088 až 107, 133 až 147), České Budějovice (085, 086, 108 až 117, 125 až 132, Praha střed (118 až 124) a Plzeň (083, 084, 087). Jedna z těch původně českobudějovických, 363.126-4, byla s vlakem R 610 "Karlex" zachycena nedaleko severočeských Želének 23. února 2011.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací