Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.
Neprovozní, vyhořelá a o náhradní díly značně ochuzená "stovka" 163.100-1 stála na falešných podvozcích v depu Česká Třebová a čekala na lepší zítřky.
Lokomotiva 163 100 zahořela ve strojovně, co se stalo 163 099, že už je úředně zrušená?
Jenže toto je Najbrt 1.2 nikoli Najbrt 2, a ten už začíná být stejně vzácný jako zelený peršing. Sám si řekněte kdy jste naposledy viděl 163ku v Najbrtu 1.2 .
163-Já jsem náhodou rád že Najbrt odejde
Kryštof F. - pravděpodobně máte namysli 163.099, ta je už i úředně zrušená.
163 - 163.100 zatím není zrušena, ale vedena jako neprovozní, ač to tak vně nevypadá, požár způsobil škodu za několik milionů, proto byla oprava vyhodnocena jako nerentabilní.
Nevíte jaký Peršan se přidal k těm zrušeným 163 v Č. Třebové? Je to nějaká zeleno-žlutá z DKV Olomouc.
lokomotivu ,asi nesešrotují,ale díly použijí třeba na opravu po násilném poškození.Tak jak se opravila 130 033 se už asi opravovat nikdy nebude.Některé stroje mají smutný osud.
Promiňte, ale jen debil mohl rozhodnout o tom, že se takováhle mašina vyhodí. Po nehodě nebyla, tak je určitě opravitelná. Nejdřív do ní nasypou prachy a pak kvůli nějakýmu ( asi ani ne velkýmu ) požáru jí hodí mezi vraky. Hlavně že pořád jezdí šedesát let starý bobiny 141.
Její osud jako 163.100 je nejspíš zpečetěn..ale dostane se na koleje pravděpodobně pod jiným číslem..:)
Tak zrovna ty "moderní díly" (komponenty WTB) prý dostal prakticky ihned po odstavení 100ky jiný peršoun (číslo nevím), takže úplně vniveč nepřišly, ale jinak souhlasím, že její pohození mezi vraky poněkud postrádá logiku, když např. u nejmenované dceřiné společnosti se jezdí s padesátiletými vergly.
Tomu zkrátka nerozumim, relativně moderní lokomotiva, navíc ještě zmodernizovaná za nemalé peníze a skončí odhozená jako vrak. Kdyby to byla nějaká letitá bobina, člověk by se nedivil, ale peršing, to je ještě předčasný rušit.... Kdyby byla po nehodě neopravitelná, ale je snad jen po nějakém požáru....No zkrátka nemám slov.
Co chtět po podniku, který odstaví "brejlovca" 750.042 necelé 4 roky od MVy a "plečky" 749.264 atd. provozuje dodnes ;-) Věřím, že na tom stém "peršingu" byla nějaká škoda, ale určitě to nebylo tak tragické, aby musela dopadnout, jak dopadla.
Tak se podívejte se na K-report do diskuze 162/163 na aktuální foto, jak se teď 100ce "daří". Skříň je sundaná z těch manipulačních pensylvánů a válí se mimo koleje. Na vrakovišti samozřejmě.
Do šrotu určitě nepude.. Pronajem do polska by tu opravu určitě zplatil.. Si myslim
Vážně má být tento stroj zrušen a zlikvidován? Už se mluví o tom, že stojí v koloně šrotů v Třebové. Na to, kolik do té mašiny dráha investovala a rekonstruovala na WTB, je to velká škoda to vyhodit. Přeci jen tak stará není...
Možná si z ní nějaký nadšený třebovák udělá garáž..