Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
25.10.1983
Místo:
Prosenice
Lokomotiva E499.0072 v čele osobního vlaku zapózovala v Prosenicích.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.06.1986
Místo:
Přerov
Ve šturcové koleji ve stanici Přerov čeká na další výkon "bobina" E499.0072.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.10.1987
Místo:
Vsetín
Autor zdokumentoval těsně po příjezdu stroj E499.0072, který do Vsetína přivezl vlak Rn 51510.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
04.08.1988
Místo:
Praha Masarykovo n.
Dvojice "bobin" E499.0072 a E499.0066 se chystá s rychlíkem na odjezd z nádraží Praha-střed.
Autor:
Martin Macharáček
Datum:
17.08.1991
Místo:
Přerov
Už značně sešlá lokomotiva 140.072-0, která svou provozní kariéru ukončila k datu 14. 2. 1997 po ujetí 4 867 564 km, projížděla stanici Přerov s nákladním vlakem. Lokomotiva byla v DKV Olomouc ke konci provozní kariéry nasazovaná na manipulačních vlacích do Zábřeha a také do Nezamyslic v osobní dopravě. V roce 1995 ještě sloužila jako záložní ve Valašském Meziříčí. Je třeba dodat, že po svém zrušení doslova zachránila dnes historickou 140.085-2, které poskytla mnoho náhradních dílů.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.10.1992
Místo:
Horní Lideč
Do stanice Horní Lideč dorazil osobní vlak ( Os 3202 ), který měl v čele olomoucký stroj 140.072-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.03.1993
Místo:
Horní Lideč
Olomoucká "bobina" 140.072-0 byla autorem zastižena v čele vlaku Os 3202 ve stanici Horní Lideč. Lokomotiva byla v tomto období nasazena zejména na manipulačních vlacích do Zábřeha. V osobní dopravě pak jezdila převážně do Nezamyslic. V létě roku 1995 sloužila jako záloží ve Valašském Meziříčí.
Autor:
David Prause
Datum:
21.10.1995
Místo:
Česká Třebová
"Bobina" 140.072-0 je na snímku zachycena v České Třebové.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
16.09.1996
Místo:
Depo Olomouc
Už odstavená lokomotiva 140.072-0 jako zdroj náhradních dílů pro bobinu 140.085-2. Stroj měl při rušení k 14. 2. 1997 najeto úctyhodných 4 867 564 km. Likvidaci lokomotivy provedla firma Metalšrot v Tlumačově.