Autor:
Jan Bořík
Datum:
21.01.2001
Místo:
Plzeň-Doubravka
Perfektně udržované eso 363.061-3 se v pravý zimní den 21. ledna 2001 blíží k Plzni s osobním vlakem z Prahy.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
30.11.2003
Místo:
Plzeň hl.n.
Na spoji R 266 z Prahy do Regensburgu přijelo 30. 11. 2003 "elitní plzeňské eso" 363 061-3 do cíle své cesty. V Plzni se po přepřahu do čela vlaku dostala "Líza" 754 060-2.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
02.06.2005
Místo:
Plzeň-Doubravka
Plzeňskou specialitou se nechalo nazvat nasazování vozů řady "A" na osobní vlaky do Rokycan. Tak tomu bylo i druhého června roku 2005 na páru osobních vlaků 7871/7870. V čele vlaku vidíme eltiní "eso" 363.061-3.
Autor:
Martin Zeman
Datum:
21.09.2005
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
plzeňská "perla" 363.061-3 projíždí plnou traťovou rychlostí úsekem Plzeň-Jižní předměstí - Plzeň-Křimice s R 704 (Břeclav - Cheb).
Autor:
Josef Kulaviak
Datum:
27.06.2006
Místo:
Plzeň-Doubravka
Na snímku z brzkého rána vidíme jedno z nejudržovanějších plzeňských "es" 363.061-3. Lokomotiva právě zastavila v Plzni Doubravce na zastávce s osobním vlakem do Berouna.
Autor:
Jiří Škalda
Datum:
11.10.2008
Místo:
Hořovice
Ještě udržované eso 363.061-3 depa Plzeň, dřívější chlouba turnusu TS 301, stoupá z Hořovic k Cerhovicím v čele jednoho z mnoha rychlíků, které za své působení odvezlo.
Autor:
David Prause
Datum:
11.01.2010
Místo:
Praha-Smíchov
S rychlíkem do Plzně se od Vyšehradu na Smíchov blíží v mrazivý den plzeňské "eso" 363.061-3.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
16.08.2012
Místo:
Olbramovice
Nedlouho před svým přistavením do dílen a následnou rekonstrukcí na "WTB", bylo dřív elitní plzeňské eso 363.061-3 zvěčněno ve stanici Olbramovice s vlakem Os 8262. Jednalo se o jedno z posledních "žlutopruhů" v osobní dopravě skupiny ČD.
Autor:
David Prause
Datum:
03.10.2013
Místo:
Beroun
Osobní vlak ze stanice Beroun do Plzně rozjíždí lokomotiva 363.061-3. Toho času po "dílnách" a modernizaci.