Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.07.1999
Místo:
Plzeň seř.n.
Brejlovec 754.058-6 vyčkával na plzeňském seřaďovacím nádraží na svou další práci.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.06.2003
Místo:
Horní Bříza zastávka
U Horní Břízy zastávky na trati č.160, byla zachycena lokomotiva 754.058-6, vezoucí vlak R 793. Ještě do nedávna klasický všední obrázek této trati.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
27.06.2003
Místo:
Třemošná u Plzně
Perfektně udržovaná 754.058-6 s vlakem Sp 1793 ve stanici Třemošná u Plzně.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
25.05.2005
Místo:
Zbůch
U zastávky ve Zbůchu na trati z Domažlic do Plzně vidíme nákladní vlak Pn 68855, který provážel plzeňský bleskovec 754.058-6. Nasazování plzeňských čtyrek do nákladní vozby byl zcela běžný jev, především pak v úseku Domažlice - Furt im Wald, kde pomáhaly s přepravou uhelných vlaků pro elektrárnu ve Schwandorfu.
Autor:
Luděk Maxa
Datum:
09.10.2010
Místo:
Staňkov
Čisté plzeňské lokomotivy 754.058 + 754.057 v čele legendárního vlaku Orient-Expresu právě opouštějí stanici Staňkov.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
05.01.2011
Místo:
Hamry-Hojsova Stráž
Hned z kraje roku 2011 zachytil autor lokomotivu 754.058-6 ve stanici Hamry-Hojsova Stráž. Ta se zde objevila v čele vlaku R 818. O chvíli později byla pro těžkou závadu odstavena a přistavena do dílenské opravy v Nymburku.
Autor:
Jaroslav Konvář
Datum:
21.10.2011
Místo:
Praha-Holešovice
První jízda lokomotivy 754.058-6 z dílenské opravy v Nymburku do domovského DKV v Plzni. Autor pořídil snímek před stanicí Praha-Holešovice.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
12.03.2014
Místo:
Dešenice
Odpolední osobní vlak 7501 vezl 12. března 2014 ze Železné Rudy do Klatov brejlovec 754.058-6. Objektiv fotoaparátu ho zachytil nedlouho po odjezdu ze zastávky Dešenice.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
12.03.2014
Místo:
Dešenice
Šumavským podhůřím při své cestě do šumavských pohraničních hvozdů projížděl 12.3.2014 rychlík R 778 "Špičák". Brejlovce 754.058-6, který právě míjí obec Dešenice, čeká v jeho čele ještě 30 kilometů, z nichž 23 bude v neustálém stoupání, končícím až ve vrcholové stanici Špičák.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
16.04.2015
Místo:
Plzeň - Skvrňany
Provoz lokomotiv někdejší řady T478.4 v Plzni začal v roce1978 dodávkou strojů čísel 007-010, v následujícím roce doplněných stroji 015-020. Nasazeny byly především v rychlíkové vozbě na trati do Prahy. V roce 1979 odešla do RD Bratislava lokomotiva č.017, za kterou dorazil stroj čísla 006. Z první (a současně poslední) výrobní série řady T478.4 Plzeň z výroby dostala ještě stroje čísel 027–030 a 057–060. V roce 1986 byly stroje 008 a 020 předány LD Č.Budějovice a po dokončení elektrizace tratě Plzeň-Praha (1987) "výprodej" plzeňských čtyřek dál pokračoval - lokomotivy 015, 016, 018 a 019 byly předány do Zdic, 007, 009 a 030 do Tábora a 010 do Zvolena. Lokomotiva inventárního čísla 006 jezdila nějaký čas v Chebu, odkud se vrátila v roce 1992, stejně jako stroje číslel 015 a 019, navrátivší se z Tábora. Takto vypadala úvodní a asi najzajímavější fáze provozu plzeňských "čtyřek". Snímkem pořízeným ve Skvrňanech 16.4.2015 si připomeňme jednu z nich, stroj 754.058-6, na vlaku 7414.