Požárem vnitřní izolace poničená 831.085-6 byla v Havlíčkově Brodě přistavena k sešrotování.
Požárem vnitřní izolace poničená 831.085-6 byla v Havlíčkově Brodě přistavena k sešrotování.
Jestli to aspoň trochu pomůže, tak v dávno rozebrané brožurce "Motorové vozy M 262.0" od Lokálkagroupu je fotka vyhořelé 85ky v depu (zřejmě Břeclav) s poněkud nejasným popiskem: "831.085 je zatím poslední oběť požáru 23.2.1996". Jestli je tím myšleno datum pořízení fotky anebo datum požáru, to vážně netuším.
Nemá někdo více infa k požáru, který znamenal definitivní konec tohoto motorového vozu? ;-)
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=830085b.jpg
"Také vůz M262.0085 byl jedním z těch, který okusil ničivou sílu plamenů. Narozdíl od většiny ostatních stejně postižených vozů však tento dostal druhou šanci, a po rekonstrukci na M262.1013 / 831.085-6 ještě řadu dalších let sloužil, než ho počátkem roku 1996 plameny definitivně zničily už v době, kdy nesl označení 831 085-6. Na snímku je "pětaosmdesátka" zachycena v areálu ŽOS Šumperk po prvním požáru 12.5.1986"
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Dušan Mrňa doplnil info o požáru a vše jsem zapracoval do karty vozidla: http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=karta-vozidla&id=4852
Milan Vojtek slíbil fotky přímo po požáru, tak se máme na co těšit ;-)