Označení vozidla:
• E698.001, E699.001, 180.002-8
Rok výroby:
• 1958 - ŠKODA Plzeň, Závody V. I. Lenina
Výrobní číslo:
• 3689/1958
TBZ:
• 15.10.1958 TPZ (technicko-policejní zkouška)
Předání do provozu:
• 6.10.1958
Depo dodání:
• DKV Praha
Redislokace:
• 24.11.1961 převod do DKV Česká Třebová (od roku 1964 turnus na dispečerském výkonu v uzlu Česká Třebová).
Opravy/rekonstrukce:
• 8.2.1960 až 27.10.1960 = rekonstrukce v závodě Škoda. Podovzky a převodovky na převod 87:22. Přeznačení na E669.002.
• Od června 1967 rekonstrukce na převod 89:21, výměna podvozků shodných s řadou E669.2.
• červen 1988 střední oprava v ŽOS Vrútky + garanční oprava 9-10/1988
• 3/1995 až 5/1995 = oprava v ŽOS Vrútky + oprava kabeláže
Nátěry:
• 5/1995 nový lak v ŽOS Česká Třebová
Provozní nasazení:
• Od 6/1995 turnusové nasazení na nákladní dopravu mezi Kolín a Českou Třebovou a Týniště nad Orlicí.
• 1998 - 2004 nasazena letmo na dispečerské výkony do okolí České Třebové
Odstavení:
• 1/1966 = odstavena (poškozený rám)
• 1/1986 = odstavena (špatný stav vzduchojemů a pojezdu)
• 7/1989 = odstavena do depa v Pardubicích jako historický exponát.
• 2004 - 2007 = odstavena pro závadu na vlakového topení
Likvidace/prodej:
X
Místo likvidace:
X
Poznámky:
• 26.6. 2007 naposledy odvezla nákladní vlak pro fotografy před svým převedením do sbírky NTM. Od 9.4. 2008 patří do sbírky NTM a je odstavena v prostoru bývalého depa v Chomutově.
Zdroje informací:
• Webové stránky o prototypech, časopis Dráha, osobní poznámky autorů webu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací