Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
29.08.1983
Místo:
Červenka
U Červenky posunovala s pracovním vlakem olomoucká "berta" T478.2015.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.09.1983
Místo:
Okříšky
Dvojice "zamračených" T478.2082+T478.2013 byla vyfocena s těžkým nákladním vlakem u Okříšek.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.09.1983
Místo:
Jihlava
"Berta" T478.2037 byl zdokumentována při posunu v Jihlavě.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
30.09.1983
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnském hlavním nádraží pózovala "laminátka" S499.1009, která měla atypicky umístěné stěrače.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
30.09.1983
Místo:
Brno hl.n.
Pohled na "laminátku" S499.1009 z druhé strany, atypické stěrače tak byly na obou kabinách.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
30.09.1983
Místo:
Luleč
S nákladním vlakem byla poblíž Lulče vyfocena lokomotiva T466.0039, tou dobou náležící do stavu depa Brno-Maloměřice.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
15.10.1983
Místo:
České Budějovice
Českobudějovický "pilštyk" T466.0070 byl vyfocen nedaleko od svého domovského depa se soupravou nákladních vozů.
Autor:
Zdeněk Nantl
Datum:
20.10.1983
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží byla dne 20.10.1983 vyfocena jednotka EM475.1025+EM475.1026, kterou ještě čekalo dalších neuvěřitelných 35 let služby na příměstských tratích okolo Prahy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací