Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.06.1991
Místo:
Podkováň
Parní lokomotiva 475.1134 byla zrušena 12.12.1978 a převedena na vytápěcí kotel K 716 ( přeznačena byla v Plzni dne 5.7.1979 ). Osud ji zavál do zajímavého místa, měla vytápět prostory pivovaru Podkováň ( umístěna byla na zrušené trati Skalsko-Chotětov ), ovšem nedopadlo to dle představ majitele a v létě roku 1991 byla v tamní stanici seešrotována.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1991
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Nově nalakovaný českolipský "brejlovec" 753.003-3 dovezl nákladní vlak do Mladé Boleslavi.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1991
Místo:
Všetaty
"Čmelák" T669.1123 ( na kabině již označen jako 771.123-7 ) odpočívá u točny všetatského depa.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1991
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Zajímavě vyzdobený "brejlovec" 753.403-5 zastavil s osobním vlakem v Mladé Boleslavi hl.n.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1991
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Turnusovaná "kráska" 753.290-6 byla čištěna a udržována během každé volné chvilky, jednou z nich bylo i zastavení s nákladním vlakem ve stanici Mladá Boleslav hl.n.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.07.1991
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
V Mladé Boleslavi zastavil s osobním vlakem nymburský "brejlovec" 753.106-4.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.00.1992
Místo:
Mladá Boleslav hl.n.
Krátce po ŽOS se ukázala na osobním vlaku v Mladé Boleslavi 753.307-8.
Autor:
Zdeněk Brožek
Datum:
00.06.1992
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Při konání výstavy lokomotiv v ústeckém depu projížděla okolo "čmeláka" 771.003-1 děčínská "šlechtična" 475.179.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací