Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
Na přerovské pravé přednádraží přijíždí "uhelný vlak" v jehož čele je místní "eso" ES499.1024.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
Posun u pošty v Přerově obstarávala i "žehlička" E458.0048, která tam byla nasazena na 1. posun.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
Do Přerova přijíždí od Olomouce" bumlák" v jehož čele brumlá "čmelák" T669.1138. Dle antény byl již tehdy vybaven radiostanicí.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
U přerovského stavědla 4 posunuje "bobina" E499.0070.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
Odpolední osobní vlak z Přerova odváží veselská "cecula" T478.1222.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
31.01.1987
Místo:
Přerov
"Sergej" T679.1337 projíždí s nákladním vlakem přerovským osobním nádražím.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
00.09.1991
Místo:
Přerov
V září roku 1991 se oslavovalo 150 let Severní dráhy císaře Ferdinanda a mezi parními lokomotivami se ukázala i jedna drážní novinka v podobě "krakena" 470.004-3, který zde byl na ukázku jen s jedním vloženým vozem.
Autor:
Vladimír Procházka
Datum:
00.09.1991
Místo:
Přerov
Přerovské "eso" 363.036-5 čeká v domovské stanici - Přerově na odjezd s osobním vlakem ku Břeclavi.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací