Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
18.03.1996
Místo:
Nymburk hl.n.
Na nymburském hlavním nádraží stál nákladní vlak, který měl v čele "šestikoláka" 181.080-3 v netradičním nátěru s nevkusně umístěným výstražným pruhem.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
21.03.1996
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Vrak "zamračené" 751.015-9 stál ve vršovickém depu a osud této lok. se po nehodě u Krče ( najetí na konec uvázlého nákladního vlaku ) víceméně zpečetil. Před šrotací poskytla ještě kabinu kralupské 751.165-2, která byla po požáru.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
20.04.1997
Místo:
Ústí nad Labem hl.n.
Při napěťové výluce v Ústí nad Labem byl na přípřež "bastarda" 372.005-9 dosazen "čmelák" 770.090-9, který přepravil vlak EC 173 pod "šťávu".
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
24.10.1997
Místo:
Jedlová
750.408-7 ( Lv 76689 ) se setkala na Jedlové s krásně natřenou 742.096-1, která tu byla s manipulačním vlakem 86433.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
24.10.1997
Místo:
Jedlová
742.096-1 byla zvěčněna ve stanici Jedlová při křižování se solo jedoucím "brejlovcem" 750.408-7.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
22.02.1998
Místo:
Praha-Libeň
V roli dispečerské lokomotivy S2 se v Praze-Libni ukázala "zamračená" 751.302-1.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
16.04.2000
Místo:
Krnov
Krnovská 750.250-3 stříhá metr pod svým domovským depem a na snímku právě odjíždí z Krnova s vlakem Mn 83274, který toho dne do Bruntálu neměl valnou zátěž.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
12.08.2000
Místo:
Česká Lípa hl.n.
Rychlík 897 zastavil v České Lípě a dovezla ho "děčínská" 750.250-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací