Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
22.01.1991
Místo:
Česká Lípa hl.n.
V domovské České Lípě byl na kraji roku 1991 vyfocen "brejlovec" 753.346-6, který byl nedlouho poté přistaven do ŽOS Zvolen k rekonstukci na řadu 750.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
25.02.1993
Místo:
Praha-Vysočany
Stroj 753.010-8 s vlakem Os 9511 ve stanici Praha-Vysočany. Vedle stojí motorový vůz 810.352.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
27.04.1993
Místo:
Praha-Vysočany
Turnovský "sergej" 781.585-5 byl dne 27.4.1993 nasazen do čela osobního vlaku Os 9508 jako náhrada za turnusového "brejlovce" řady 753. Na snímku vyčkává na odjezd ze stanice Praha-Vysočany.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
27.05.1993
Místo:
Turnov
V Turnově byl nachystán k odjezdu osobní vlak 9519, který měl v čele "kredence" 830.065-9.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
28.05.1993
Místo:
Praha-Vysočany
Z Prahy-Vysočan odjížděl dne 28.5.1993 spěšný vlak 1944, který měl na postrku řazen i motorový vůz 830.100-4, tou dobou patřící pod libeňské depo.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
30.05.1993
Místo:
Praha-Vysočany
V Praze-Vysočanech byl dne 30.5.1993 pořízen pěkný snímek "dvaašedesátky" 830.122-8.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
11.06.1993
Místo:
Praha-Vysočany
Na postrku spěšného vlaku 1946 zdatně pomáhá při odjezdu ze stanice Praha-Vysočany motorový vůz 853.001-6, který byl tou dobou po dílenské opravě a v novém laku.
Autor:
Václav Vyskočil
Datum:
30.06.1993
Místo:
Praha-Libeň
Dvojice nových motorových vozů 842.005-1+842.008-5 vyčkávala na odjezd z Prahy-Libně do domovského Turnova. Z důvodu nedostatku vhodných přípojných vozů byly na začátku provozu nasazovány i s klasickými osobními vozy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací