Autor:
Václav Šafář
Datum:
26.08.1998
Místo:
Most n.n.
V prostorách tehdejšího LD Most postávala hezky udržovaná uhelka 121.056-6.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
29.09.1998
Místo:
Depo Děčín
Dobře rozeznatelný "čmelák" od ostatních svým nátěrem byl děčínský 771.186-4. Autor ho zde ve svém světle zeleném kabátu zdokumentoval jako plně provozní a udržovaný stroj.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
18.12.1998
Místo:
Depo Bohumín
Decentne vyzdobená 742.525-9 sa vyhrievala v domovskom Bohumíne koncom roka 1998.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
16.06.1999
Místo:
Depo Praha-Vršovice
Ve vršovickém depu vidíme odstavený stroj 742.257-9. Ten byl dlouhá léta turnsován na zdejším nehodovém vlaku.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
05.03.2000
Místo:
Depo Ústí nad Labem
Poblíž depa v Ústí nad Labem byla autorem zvěčněna vysloužilá "bobina" 141.015-8.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
16.08.2001
Místo:
Hranice na Moravě
742.540-8 SOŽ so zánovným lakom sa vyhrievala v lúčoch slnka v Hranicích na Moravě.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
17.08.2001
Místo:
Chomutov
Ve stanici Chomutov zdokumentoval autor lokomotivu 742.290-0. Ta patřila do tehdejšího místního depa.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
24.08.2001
Místo:
Depo Děčín
"Ponorka" 730.007-2 čeká na své nasazení do provozu "dráhy". V tu dobu byla po opravě ve slušivém novém laku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací