Autor:
Václav Šafář
Datum:
04.04.1992
Místo:
Suchdol nad Odrou
V suchdolské strojovce čeká na další nasazení na manipulačních vlacích lokomotiva T466.2293, na které byly stále původní cedule a to i přesto, že byla již 4 roky po úředním přeznačení.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
24.06.1994
Místo:
Plzeň hl.n.
742.632-3 (ex T466.2413) bola zachytená na hlavním nádraží v Plzni.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
18.08.1994
Místo:
Depo Děčín
Na pracovišti v Děčíně stála odstavená lokomotiva 753.001-7.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
23.08.1994
Místo:
Depo Děčín
Vyřazený "kredenc" 830.101-2 čeká na děčínském pracovišti na své rozložení a následnou likvidaci.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
18.02.1995
Místo:
Most
Udržovaný turnusový motorový vůz 810.314-5 odjíždí ze stanice Most.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
05.03.1995
Místo:
Most
Devadesátá léta na Mostecku byla klasickou ukázkou unifikovaných nátěrů na strojích řady 121 a 141. Jedna z nich, lokomotiva 141.021-6, se předváděla ve stanici Most v čele osobního vlaku.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
08.04.1995
Místo:
Děčín hl.n.
Ve stanici Děčín došlo k již neopakovatelnému setkání bobin čísel 043 + 035 + 040.
Autor:
Václav Šafář
Datum:
12.08.1995
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
"Na kopci" v depu ve Valašském Meziříčí byla odstavena místní lokomotiva 742.046-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací