Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
30.10.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Na konci října roku 2000 byla v Havlíčkově Brodě započata šrotace zrušené 753.125-4.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
05.12.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
5.12.2000 již byla téměř dokončena šrotace "brejlovce" 753.125-4.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
25.05.2001
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
U depa v Horních Herpšicích stály neprovozní "dvaašedesátky" 830.091-5 a 830.098-0. Zatímco vyhořelá "091" se do provozu už nevrátila, její mladší kolegyně po opravě ještě odvedla kus práce.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
03.11.2001
Místo:
Depo Brno-Horní Heršpice
830.098-0 je nachystána na výjezd z depa v Horních Heršpicích, za ní je tou dobou již neprovozní 830.091-5.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
18.12.2002
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
Místo za olejnou v depu Havlíčkův Brod bylo poslední, kam dojela 750.225-5 dne 18.prosince 2002 vlastní silou. Zde byla odvodněna a olej z dieselu byl přečerpán do vedle stojící 742.158-9.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
22.04.2006
Místo:
Zbraslavice
Fotografie motorového vozu M262.045 byla pořízena v malebné stanici Zbraslavice.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
22.04.2006
Místo:
Vlastějovice
"Kredenc" M262.045 Posázavského pacifiku přejíždí viadukt u Vlastějovic.
Autor:
Tomáš Přenosil
Datum:
19.08.2009
Místo:
Depo Česká Třebová
V České Třebové čekaly na likvidaci motorové vozy 830.093-1 a 830.152-5.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací