Autor:
Tomáš Paška
Datum:
24.10.2005
Místo:
Depo Veselí nad Moravou
Na paprscích točny ve Veselí nad Moravou se společně vyhřívají lokomotivy 751.002-7 a 753.001-7.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
06.03.2006
Místo:
Žabokreky nad Nitrou
Slovenský rušeň 750.131-5 odjížděl s Os 5008 z Žabokrek nad Nitrou.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
08.03.2006
Místo:
vlečková sieť OKR Ostrava
Na seřaďovacím nádraží Karviná-Doly je se svým uhelným vlakem připravena k odjezdu "berta" 751.374-0. V pozadí vyčkává posunovací záloha 770.534-6 společnosti OKDD.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
14.03.2006
Místo:
Devínska Nová Ves
V Devínské Nové Vsi i dnes občas slouží čmeláci. Známý je především prototypový 771.001-5. Na snímku z března 2006, ho vidíme v čele přetahu do rakouského Marcheggu.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
07.04.2006
Místo:
Silůvky
Dne 7. 4. 2006 byla zdokumentována lokomotiva 750.118-2 na svém v té době pravidelném pátečním výkonu - v čele vlaku Os 4412 z Brna do Hrušovan nad Jevišovkou.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
17.04.2006
Místo:
Hodonice
Ze stanice Hodonice se rozjíždí osobní vlak Os 4520, tažený lokomotivou 742.044-1.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
17.04.2006
Místo:
Znojmo
V pobočném depu Znojmo vyčkávají na svůj výkon lokomotivy 742.251-2, 742.333-8, 742.100-1 a 742.044-1.
Autor:
Tomáš Paška
Datum:
05.05.2006
Místo:
Břežany
Mezi stanicemi Břežany a Dolenice projíždí poměrně dlouhý manipulační vlak Mn 82621 v čele s "tranzistorem" 742.334-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací