Autor: Tomáš Paška

Autor: Tomáš Paška
Datum: 24.10.2005
Místo: Depo Veselí nad Moravou

Na paprscích točny ve Veselí nad Moravou se společně vyhřívají lokomotivy 751.002-7 a 753.001-7.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 06.03.2006
Místo: Žabokreky nad Nitrou

Slovenský rušeň 750.131-5 odjížděl s Os 5008 z Žabokrek nad Nitrou.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 08.03.2006
Místo: vlečková sieť OKR Ostrava

Na seřaďovacím nádraží Karviná-Doly je se svým uhelným vlakem připravena k odjezdu "berta" 751.374-0. V pozadí vyčkává posunovací záloha 770.534-6 společnosti OKDD.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 14.03.2006
Místo: Devínska Nová Ves

V Devínské Nové Vsi i dnes občas slouží čmeláci. Známý je především prototypový 771.001-5. Na snímku z března 2006, ho vidíme v čele přetahu do rakouského Marcheggu.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 07.04.2006
Místo: Silůvky

Dne 7. 4. 2006 byla zdokumentována lokomotiva 750.118-2 na svém v té době pravidelném pátečním výkonu - v čele vlaku Os 4412 z Brna do Hrušovan nad Jevišovkou.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 17.04.2006
Místo: Hodonice

Ze stanice Hodonice se rozjíždí osobní vlak Os 4520, tažený lokomotivou 742.044-1.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 17.04.2006
Místo: Znojmo

V pobočném depu Znojmo vyčkávají na svůj výkon lokomotivy 742.251-2, 742.333-8, 742.100-1 a 742.044-1.

Autor: Tomáš Paška
Datum: 05.05.2006
Místo: Břežany

Mezi stanicemi Břežany a Dolenice projíždí poměrně dlouhý manipulační vlak Mn 82621 v čele s "tranzistorem" 742.334-6.